Locuinta P+M 2009-11 – Evolutie proiect   12 comments


De curand am fost sa vad cum au evoluat lucrarile la acest proiect. Am fost foarte placut impresionat! Nu ma asteptam sa aiba un asa efect, a fost magic sa vad cum casa proiectata de mine a devenit reala! Este o experienta minunata si sper sa o retraiesc de fiecare data cand o sa mai vad o cladire de-a mea devenind realitate. Cu toate ca nu este primul proiect, este pentru prima data cand am avut acest sentiment…

Posted 2010, 20 September by ionut BURTEA in Arhitectura

12 responses to “Locuinta P+M 2009-11 – Evolutie proiect

Subscribe to comments with RSS.

  1. la mai multe! 🙂

  2. esti in anul doi, asta e proiect facut de tine si nu este primul.. intr-adevar e magic sa vedem cum se inalta cladiri cu un background profesionist.. de maine ma apuc sa invat germana sa plec dracului din tara asta!

  3. He he, felicitari si la mai mare! Ma bucur tare mult pt tine , sper sa realizezi cat mai multe proiecte. Bafta multa

  4. salut si la mai multe proiecte :

  5. Chiar ca e placut sentimentul de a-ti vedea opera si cu ochii, nu doar cu ochiul mintii!… Felicitari sincere!

  6. Bine te-am gasit.
    Frumoasa viluta.
    Am trecut zilele acestea prin Certeze– Negresti Oas. Nu ca nu stiam ce-i pe acolo, dar de fiecare data ma uimesc acele case imense cu “n-spe mii de camere” si ma intreb la ce le folosesc?
    Fiecare cu gusturile si visele sale.
    Eu prefer casele mai micute, cochete, aerisite, eventual cu o mansarda in care din patul din dormitor sa vad cerul. Dar mai mult de atat iubesc casele vechi, batranesti cu pridvoare lungi si iz de vesnicie.
    Pot sa te adaug in blogroll?
    Asi mai trece pe aici sa-mi delectez privirea.
    Numai bine si la cat mai multe proiecte reusite!

    • Bine ai venit!
      Casele mari cu “n-spe mii de camere” servesc pentru a marii ego-urile si pentru a compensa lipsa de cultura. De cele mai multe ori arata un salt rapid si nefondat de la o stare materiala la alta, o parvenire!
      Ca viitor arhitect eu am datoria sa transmit catre clienti valorile arhitecturale traduse pe intelesul fiecaruia.

      Atat timp cat iti face placere, sigur ca poti sa ma adaugi, netul e liber.
      Multumesc pentru urari, succes si tie!

Leave a comment